close

自從2008月1日尾開始...
我就由手好閒咁 過左一年
雖然期間都有做到一d 短期pt
但終於係短期......

這種日子  在我考到車牌的一天  就同我講bye bye
在5日前  我考到車牌  同時..又找到工作  另外又見到她
這一天 的3重驚喜  實在令我開心到就快發癲

雖然....份工唔係很好做 
人工低又要受氣 而且又面對住這些外勞ar E
很難去合群...很難去溝通

不過無計啦  依加的時世  唯有頂硬上  騎牛搵馬  去搵份好d ga la
真想快d搵到份好工  離開百佳

arrow
arrow
    全站熱搜

    lo6539265 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()